In ons Helpcenter vindt je oplossingen voor jouw problemen en antwoorden op jouw vragen. Als je er via deze weg niet uitkomt kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Je kan er voor kiezen om jouw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail
. De klantenservice reageert binnen 2 werkdagen op jouw verzoek. Kijk hier voor de
van de klantenservice.
Telefonisch contact
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer
088-0450510. Voor dit informatienummer betaal je de gebruikelijke belkosten. Dit nummer kan je ook voor WhatsApp gebruiken.
Klachten, suggesties of complimenten
Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening? Deel deze met ons delen het volgende mailadres:
service@laptop.nl.
Na ontvangst van de klacht, zullen wij binnen 14 dagen met een inhoudelijke reactie komen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht of komen we er samen niet uit, dan kan je de klacht voorleggen aan Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of de Geschillencommissie via via het Europees ODR Platform (Online Dispute Resolution | European Commission)
Een compliment is uiteraard ook van harte welkom. Wij zullen ervoor zorgen dat dit compliment bij de betreffende medewerker(s) terecht komt.