Reparatie aanmelden


Hoe meld ik een reparatie aan?
Een defect product is natuurlijk ontzettend vervelend. Ook na je aankoop kan je op onze service rekenen. Heb je vragen over instellingen of heb je technische problemen of defecten? We helpen je graag verder via de chat van onze website, WhatsApp en hulp op afstand middels TeamViewer. 

Zelf oplossen
Het is belangrijk om te controleren of het product wel echt defect is, veel problemen kan je namelijk eenvoudig zelf oplossen. Zorg er altijd voor dat je vooraf een back-up maakt van je belangrijke bestanden!

Repareren via Laptop.nl
Om aanspraak te maken op de garantie, dien je de aankoopfactuur te kunnen overhandigen. Controleer ook goed of het defect binnen de garantievoorwaarden valt. Valt het product buiten de garantie? Dan worden er kosten voor de reparatie in rekening gebracht.
Als je het product hebt uitgebreid of onderdelen hebt vervangen dien je het product terug te brengen in de staat zoals je het hebt aangekocht om de garantie te kunnen garanderen. Denk hier bijvoorbeeld aan het uitbreiden van het geheugen.

Zorg er altijd voor dat je vooraf een back-up maakt van je belangrijke bestanden!

Reparatie aanmelden in 4 stappen


1.    Vul online het reparatieformulier in om jouw product aan te melden ter reparatie.

2.    Verpak het product op de juiste manier in een stevige (bij voorkeur originele) doos. Voeg de factuur van jouw aankoop bij het product in de doos.

3.    Plak het DHL verzendlabel met het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de doos.

4.    We sturen je een bevestiging per mail zodra we jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn.